Vizyon, Misyon, Değerler

Kurumsal Vizyonumuz

Organizasyonel yapımızı ve teknolojik alt yapımızı sürekli geliştirerek, profesyonel ve uluslararası standartlarda iş yapabilen ve bu doğrultuda nitelikli yapı, gayrimenkul, inşaat taahhüt projeleri üretebilen ve tüm üretilen projelerin teslim sonrası hizmetlerini, bakım ve onarımını yapabilen lider bir marka olmak kurumsal vizyonumuzdur.

Kurumsal Misyonumuz

Girişimci ve risk analizi yapabilen, sürekli geliştirilen kadromuzla ulusal ve uluslararası piyasalarda kontrollü riskler alarak ilerlemek, çevreye duyarlı gayrimenkul ve inşaat projeleri gerçekleştirerek müşterilerimize çağdaş ve güvenilir çözümler sunmak ve bu doğrultuda sektörel farklılıkları yakalayarak toplumla paylaşmak kurumsal misyonumuzdur.

Vizyon, Misyon, Değerler

Değerlerimiz

• Takımdaşlık

Kurumun ayakta kalması ve sürekli gelişim gösterebilmesi için tüm şirket çalışanlarının, yöneticilerin ve paydaşlarının enerjisini birleştirerek, iletişimde açık, sorumlulukların bilincinde, bir bütün halinde sorunlara ortak çözüm üretmektir.

• Sürekli Gelişim

Şirketin performansını artırmak için gelişim programlarımızla kişisel gelişmeyi teşvik ederek çalışanlarımızın performansını artırmak ve şirket dahilinde potansiyellerini ortaya çıkararak daha verimli ve yaratıcı projeler gerçekleştirmektir.

• İnsana Saygı Duymak

Bir insan, hangi dinden, milletten, renkten, coğrafyadan, dilden, düşünceden ve anlayıştan olursa olsun, öncelikle insan olduğunun algılanması sağlanarak, hem personelimizin hem de müşterilerimizin fikirlerini ayrı ayrı değerlendirip, marka güvenilirliği kapsamında farklı projelere imza atmaktır.

• Profesyonellik

Şirketin çalışma standartlarına uygun olarak, iş kurallarını, iş ahlakını ve iş disiplinini ön planda tutarak, tüm şirket çalışanlarının işe ve diğer insanlara karşı tutumlarını gözden geçirerek müşterilerimizle daha iyi bir iletişim içinde olmaktır.

• Açıklık ve Şeffaflık

Yatırımcılarımızın ve müşterilerimizin bizleri daha iyi tanıyıp güven duyabilmeleri için düzenli, karşılaştırılabilir, zamanında ve güvenilir bilgi paylaşımını sağlamaktır.

• Müşteri Odaklılık

Koşulsuz müşteri memnuniyeti sağlamaktır. Müşterinin duygu, düşünce ve beklentilerinin neler olduğunu saptayarak mevcut ve hedef müşterilerin hem proje esnasında hem de sonrasında ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde hizmetler sağlayabilmektir.

• Objektif Olmak

Her olaya ya da her projeye farklı açıdan bakmamıza neden olan farklı eğitim, kültür ve dünya görüşlerimize rağmen tüm şirket çalışanlarının olaylara aynı hassasiyeti göstererek tarafsız kararlar alabilmesidir.

• Öz Eleştiri Yapabilmek

Şirketimizin, gerçekleştirmiş olduğu her proje öncesi ve sonrası kendini sınayıp, kendi içinde yaşanan davranış hatalarını yargılayarak kendisinin öz eleştirisini yapabilmesidir.

• Çevreye Duyarlılık

Kısıtlı kaynaklar ve artan çevre kirliliği nedeniyle, planlama ve tasarım aşamasından uygulama ve işletmeye alınma aşamasına kadar tüm süreçlerde çevre bilincini ön planda tutarak enerji tasarruflu yapılar üretmektir.

• Girişimcilik

Müşterilerimizin ihtiyaçlarına en iyi şekilde cevap verebilmek için, doğru bir iş planı ve risk analizi ışığında gerekli riskleri alarak mevcut projeleri tamamlamak, yeni projelere imza atmaktır.